Utbildning på Pyramid sker ofta i etapper, och upplägget kan skräddarsys utifrån era behov.
För att kunna nyttja ett affärssystem på bästa sätt behövs utbildning. Vår schemalagda utbildning är på Pyramids vanligaste moduler. Den är ett bra komplement till den företagsanpassade utbildningen och ger kontinuitet i inlärningen för både nya och gamla medarbetare. Eftersom denna utbildning sker i grupp med fler företag så har ni
möjlighet att utbyta erfarenheter med andra Pyramidanvändare och få tips
och idéer på alternativa tillvägagångssätt.
Den företagsanpassade utbildningen är styrd av era behov och förutsättningar och varierar därför mycket. En del vill att vi håller i hela implementationen av det nya affärssystemet, andra att vi hjälper till med specifika konsultinsatser samt fungerar som en stödfunktion för helheten.
Efter grundutbildningen i samband med driftstarten av systemet sker fortbildning efter Era önskemål. Det kan röra sig om fördjupning inom specifika områden eller utbildning av ny personal. Detta, tillsammans med supporten, ser vi som en viktig del i vår strävan att arbeta med långsiktiga kundrelationer.
Den företagsanpassade utbildningen är styrd av era behov och förutsättningar och varierar därför mycket. En del vill att vi håller i hela implementationen av det nya affärssystemet, andra att vi hjälper till med specifika konsultinsatser samt fungerar som en stödfunktion för helheten.
Efter grundutbildningen i samband med driftstarten av systemet sker fortbildning efter Era önskemål. Det kan röra sig om fördjupning inom specifika områden eller utbildning av ny personal. Detta, tillsammans med supporten, ser vi som en viktig del i vår strävan att arbeta med långsiktiga kundrelationer.