Support

Kontaktvägar & supportavtal

Våra konsulter finns tillgängliga för att hjälpa er med supportfrågor om Pyramid

Ring eller mejla till vårt supportteam så hjälper vi dig att komma vidare – snabbt och effektivt. 

Våra öppettider för supporten är vardagar mellan kl 8:00 och 17:00.
Lunchstängt mellan kl 12:00 och 13:00.

Kontaktvägar för supporten

Mejl: support@wiigdata.se
Telefon: 08-514 849 50

Det går också bra att skicka in ett ärende via formuläret till höger.

Supportavtal

Vi erbjuder alla våra kunder att teckna ett supportavtal med oss.
Detta för att ha möjlighet att få mer support för en billigare peng.

Läs mer om våra supportavtal samt timbank här:

SUPPORTÄRENDEN

Supportavtal

Här kan du läsa mer om de supportavtal som vi erbjuder våra kunder, och för ökad flexibilitet tillhandahåller vi också timbank.

Avtalet gäller i ett år.

Ingår: Telefonsupport. Pyramidfrågor och enklare ärenden.
Samtal upp till 30 minuter.

Ingår ej: Support som innebär ändring av data, i setup och rapportjusteringar eller som avser ett separat projekt.

Avtalet gäller per månad. Ingen uppsägningstid.

Ingår: Fria supportsamtal upp till 30 minuter.
Kortare/enklare utbildning, ändring i setup och konfiguration.

Ingår ej: Projekt, installationer, arbete utanför arbetstid.

10 timmar ger 10 % rabatt

20 timmar ger 15 % rabatt

30 timmar ger 20 % rabatt

Kontakt

Norrtullsgatan 6,
113 29 Stockholm

Öppettider support:
Kl: 08:00 och 17:00
Lunchstängt mellan kl 12 och 13

08 514 849 50
info@wiigdata.se
support@wiigdata.se

Integritetspolicy

Copyright © 2024 Wiigdata AB 

Rulla till toppen
WordPress Cookie-tillägg av Real Cookie Banner